Zobrazeno 1 - 10
of 2 914
pro vyhledávání: '"Theory of multiple intelligences"'
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 2, pp. 315-337.
Publikováno v:
Revista de Psihopedagogie / Review of Psychopedagogy. 11(1):31-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1097019
Autor:
Nalan Akkuzu Güven, Melis Arzu Uyulgan
Publikováno v:
Science Education International, Vol 32, Iss 4, Pp 358-367 (2021)
The current paper aimed to identify the relation between ecological intelligence (EI) and the types of multiple intelligences (MI); and pointed out how ecological awareness could be raised through activities of MI. Data was gathered from the freshman
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec10a8fb8a6f4c879e7098eb2dfd7be4
Autor:
Wojnar-Płeszka, Anna
Publikováno v:
Państwo i Społeczeństwo / State and Society. XXI(2):95-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1018629
Autor:
Andreev, Cvetelin
Publikováno v:
Математика и информатика / Mathematics and Informatics. 64(4):425-437
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=980218
Autor:
Gardner, Howard
Publikováno v:
Phi Delta Kappan. Nov95, Vol. 77 Issue 3, p200. 8p. 1 Color Photograph.
Autor:
Akca, Fadim, Çakmakoğlu Kuru, Alev
Publikováno v:
İdil Sanat ve Dil Dergisi / Idil Journal of Art and Language. 8(64):1661-1675
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=887678
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 82, Iss 2 (2021)
The article substantiates the relevance of the use of project-based multimedia learning at primary school. Feasibility of implementing H. Gardner’s theory of multiple intelligences for optimization and increase of efficiency of such work is present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bebcc9fce8334ba08c8102c6c19ed178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zińczuk, Monika
Publikováno v:
Roczniki Pedagogiczne / Annals of Pedagogies. 10(2):147-160
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=686735