Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Theodore, Kate"'
Publikováno v:
Advances in Mental Health and Intellectual Disabilities, 2022, Vol. 16, Issue 1, pp. 53-66.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AMHID-05-2021-0024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Psychology Forum. Dec2022, Issue 360, p49-58. 10p.
Publikováno v:
Advances in Mental Health and Intellectual Disabilities, 2019, Vol. 13, Issue 3/4, pp. 91-101.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AMHID-11-2018-0049
Autor:
Franklin, Laura1 (AUTHOR), Theodore, Kate1 (AUTHOR) kate.theodore@rhul.ac.uk, Foulds, Daniel2 (AUTHOR), Cooper, Mary2 (AUTHOR), Mallaghan, Lisa2 (AUTHOR), Wilshaw, Paul2 (AUTHOR), Colborne, Alison2 (AUTHOR), Flower, Emilie2 (AUTHOR), Dickinson, Deborah2 (AUTHOR), Lee, Joyce Nga Yu2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Jul2022, Vol. 35 Issue 4, p935-947. 13p.
Publikováno v:
Clinical Psychology Forum; Jun2022, Issue 354, p10-14, 5p
Autor:
Grant Paula, Theodore Kate
Publikováno v:
FPID Bulletin: The Bulletin of the Faculty for People with Intellectual Disabilities. 16:55-60
This article details a community psychology informed project aimed to acknowledge, address and challenge the potential inequalities faced by people with a diagnosis of learning disability1 when they become parents.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.