Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Theagarayan, Baskar P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allen, Peter M., Radhakrishnan, Hema, Price, Holly C., Rae, Sheila M., Theagarayan, Baskar P., Calver, Richard I., Sailoganathan, Ananth, Latham, Keziah, O'Leary, Daniel J.
Purpose: To evaluate the effect of a dual treatment modality for myopia, by improving accommodative functions, on myopia progression.\ud Methods: A double blind randomised control trial was conducted on 96 subjects. The treatment modality for the tri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f46514bbc8d82b6b910c57c0fcda76db
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/294445/3/Allen_et_al_2013.doc
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/294445/3/Allen_et_al_2013.doc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.