Zobrazeno 1 - 10
of 5 183
pro vyhledávání: '"The master discourse"'
Autor:
Petzold, Jochen
Publikováno v:
AAA: Arbeiten aus Anglistik und Amerikanistik, 2006 Jan 01. 31(2), 157-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26430831
Autor:
Maher, Henry1 (AUTHOR) henry.maher@sydney.edu.au
Publikováno v:
British Journal of Politics & International Relations. May2024, Vol. 26 Issue 2, p325-342. 18p.
Autor:
Gammelgaard, Judy1 (AUTHOR) judy.gammelgaard@psy.ku.dk
Publikováno v:
Studies in Gender & Sexuality. 2017, Vol. 18 Issue 3, p201-211. 11p.
Autor:
Faiq Said M.
Publikováno v:
Reči (Beograd), Vol 15, Iss 16, Pp 178-190 (2023)
Translation involves the process of transferring texts to target audiences who possess an established system of representation (master discourse) that has its own set of norms for producing and consuming knowledge concerning the self, others, objects
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b024dfd8b46a4e92988530714d1ab85a
Autor:
Judy Gammelgaard
Publikováno v:
Studies in Gender and Sexuality. 18:201-211
The question of why Dora left her treatment before it was brought to a satisfactory end and the equally important question of why Freud chose to publish this problematic and fragmentary story have ...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bramall, Chris, author
Publikováno v:
Sources of Chinese Economic Growth, 1978-1996, 2000.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/0198296975.003.0012
Autor:
Anna Herbert
Publikováno v:
Didactics, Learning and Leadership in Higher Education ISBN: 9781315294773
Didactics, Learning and Leadership in Higher Education
Didactics, Learning and Leadership in Higher Education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bff6b3405ccce2695450ac70ea670111
https://doi.org/10.4324/9781315294773-5
https://doi.org/10.4324/9781315294773-5