Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"The Arts in Health Professions Education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richard J. Silvia
Publikováno v:
Am J Pharm Educ
Objective. To determine the effectiveness of using music to assist pharmacy students in developing empathy toward patients with opioid use disorder. Methods. Students were given an extra credit assignment as part of an elective course in neuropsychia
Autor:
Elizabeth Skoy, Amy Werremeyer
Publikováno v:
Am J Pharm Educ
Objective. To compare the effectiveness of photovoice with traditional reflection as a methodology to identify student learning during an international advanced pharmacy practice experience (APPE). Methods. Over seven years, seven cohorts of two to t
Publikováno v:
Am J Pharm Educ
Objective. To implement and assess pharmacy students’ opinions of a new student organization that uses visual, linguistic, and performing arts to bring emotional support, joy, and healing to patients. Methods. Pro Me, an on-campus, community-servic
Publikováno v:
Am J Pharm Educ
Objective. To develop a play depicting patients' medication experiences and evaluate its usefulness as an educational tool for improving health care professionals' understanding of medication experiences from the patient perspective. Methods. An awar
Publikováno v:
Am J Pharm Educ
Objective. To describe a teaching approach that incorporated visual thinking strategies (VTS) into an existing health humanities course and measure the effects on the observation skills of undergraduate health professions students. Methods. Visual th