Zobrazeno 1 - 10
of 334
pro vyhledávání: '"Thayer M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Venegas-Thayer, M. Alicia
Publikováno v:
Estudios Pedagogicos (Valdivia); 2023, Vol. 49 Issue 2, p133-152, 20p
Autor:
Ben Thayer, M.1, Helal, I.1, Khanchel, F.1, Hedhli, R.1, Ben Brahim, E.1, Jouini, R.1, Chadli Debbiche, A.1
Publikováno v:
Revue de Médecine Interne. 2024 Supplement 2, Vol. 45, pA491-A491. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nasem Jamal Yousef, Issa Saad, Marwan Al-Raeei, Chadi Azmeh, Maya Saad, Zeina Darwich, Maya Jokhadar, Ammar Nasser Agha, Waad Omran, Thayer Marouf
Publikováno v:
Oral Oncology Reports, Vol 11, Iss , Pp 100586- (2024)
The glandular odontogenic cyst is a rare developmental cyst with odontogenic origins that shares similarities with other odontogenic lesions. While generally considered benign, GOCs can exhibit aggressive behavior and may transform into more aggressi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb5b929537884c51a19cfa666c1eb696
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helia Hosseini, MS, Jacqueline Ihnat, Kevin Hu, Omar Allam, MD, Neil Parikh, Thayer Mukherjee, MD, Michael Alperovich, MD, MSc
Publikováno v:
Plastic and Reconstructive Surgery, Global Open, Vol 12, Iss S8, Pp 3-4 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a072ea675c14291b47b3e501b42fdd2
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 44 Núm. 1 (2018); 351-376
Estudios Pedagógicos; Vol. 44 Núm. 1 (2018); 351-376
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 44, Issue: 1, Pages: 351-376, Published: 2018
Estudios Pedagógicos; Vol. 44 Núm. 1 (2018); 351-376
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 44, Issue: 1, Pages: 351-376, Published: 2018
The PicaLab project proposes the design, development, and assessment of an integrated modular software solution involving sound and music, with the aim of improving mathematical learning in the third, fourth, and fifth levels of primary education in
Autor:
Ben Thayer, M., Khanchel, F., Helal, I., Hmidi, A., Ben Abdallah, R., Hedhli, R., Ben Brahim, E., Jouini, R., Chedli-Debbiche, A.
Publikováno v:
In Annales d'Endocrinologie October 2021 82(5):459-459