Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Thammaiah, Spoorthi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thammaiah, Spoorthi1,2 spoorthithammaiah@gmail.com, Manchaiah, Vinaya1,2,3, Easwar, Vijayalakshmi2,4, Krishna, Rajalakshmi2,5
Publikováno v:
Audiology Research. 2016, Vol. 6 Issue 1, p22-27. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hall, Deborah, Domingo, Silvia, Hamdache, Leila, Manchaiah, Vinaya, Thammaiah, Spoorthi, Evans, Chris, Wong, Lena
Objective To raise awareness and propose a good practice guide for translating and adapting any questionnaire to be used for comparisons across populations divided by language or culture.Design Relevant methodological literature across ENT/Audiology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f2ebaa237579f1e6f6ab1c3cdeb1f7a9
https://doi.org/10.31234/osf.io/nvx64
https://doi.org/10.31234/osf.io/nvx64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; August 2020, Vol. 5 Issue: 4 p1067-1074, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thammaiah, Spoorthi, Manchaiah, Vinaya, Easwar, Vijayalakshmi, Krishna, Rajalakshmi, McPherson, Bradley
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; 2017, Vol. 2 Issue 17, p83-95, 13p