Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Thalinja, Raghavendra"'
Autor:
Bhattacharjee, Parinita, Campbell, Linda, Thalinja, Raghavendra, Nair, Sapna, Doddamane, Mahesh, Ramanaik, Satyanarayana, Isac, Shajy, Beattie, Tara S.
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2018 Oct 01. 45(5), 824-835.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48615183
Autor:
Prakash, Ravi, Beattie, Tara, Javalkar, Prakash, Bhattacharjee, Parinita, Ramanaik, Satyanarayana, Thalinja, Raghavendra, Murthy, Srikanta, Davey, Calum, Blanchard, James, Watts, Charlotte, Collumbien, Martine, Moses, Stephen, Heise, Lori, Isac, Shajy
Publikováno v:
In Journal of Adolescence December 2017 61:64-76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramanaik, Satyanarayana, Collumbien, Martine, Pujar, Ashwini, Howard-Merrill, Lottie, Cislaghi, Beniamino, Prakash, Ravi, Javalkar, Prakash, Thalinja, Raghavendra, Beattie, Tara, Moses, Stephen, Isac, Shajy, Gafos, Mitzy, Bhattacharjee, Parinita, Heise, Lori
Gender norms serve to normalise gender inequalities and constrain girls' agency. This paper examines how girls' agency, along a continuum, is influenced by the interplay between constraining and enabling influences in the girls' environments. We anal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e5b4aee6a5de83f649c500108fafc155
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4657757/1/Ramanaik-etal-2020_I-have-the-confidence-to-ask.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4657757/1/Ramanaik-etal-2020_I-have-the-confidence-to-ask.pdf
Autor:
Prakash, Ravi, Beattie, Tara S, Cislaghi, Beniamino, Bhattacharjee, Parinita, Javalkar, Prakash, Ramanaik, Satyanarayana, Thalinja, Raghavendra, Davey, Calum, Gafos, Mitzy, Watts, Charlotte, Collumbien, Martine, Moses, Stephen, Isac, Shajy, Heise, Lori
We evaluated the impact of Samata, a 3-year multilayered intervention among scheduled caste/scheduled tribe (SC/ST) adolescent girls in rural northern Karnataka, on family-level (parents or guardian) attitudes and direct and indirect norms related to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::bd81e6d674eda5719974241b3d353c68
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4661158/1/Manuscript_Revised_130620_Final.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4661158/1/Manuscript_Revised_130620_Final.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramanaik, Satyanarayana, Collumbien, Martine, Pujar, Ashwini, Howard-Merrill, Lottie, Cislaghi, Beniamino, Prakash, Ravi, Javalkar, Prakash, Thalinja, Raghavendra, Beattie, Tara, Moses, Stephen, Isac, Shajy, Gafos, Mitzy, Bhattacharjee, Parinita, Heise, Lori
Publikováno v:
Culture, Health & Sexuality; Jan 2022, Vol. 24 Issue 1, p16-30, 15p
Autor:
Prakash, Ravi, Beattie, Tara S, Javalkar, Prakash, Bhattacharjee, Parinita, Ramanaik, Satyanarayana, Thalinja, Raghavendra, Murthy, Srikanta, Davey, Calum, Gafos, Mitzy, Blanchard, James, Watts, Charlotte, Collumbien, Martine, Moses, Stephen, Heise, Lori, Isac, Shajy
BACKGROUND: Secondary education and delayed marriage provide long-term socio-economic and health benefits to adolescent girls. We tested whether a structural and norms-based intervention, which worked with adolescent girls, their families, communitie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::992a214584a6cf1d5d18bfedbcd2eac4