Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Thakwalakwa, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phuka, J. C., Maleta, K., Thakwalakwa, C., Cheung, Y. B., Briend, André, Manary, M. J., Ashorn, P.
Background: Therapeutic feeding with micronutrient-fortified lipid-based nutrient supplements (LNSs) has proven useful in the rehabilitation of severely malnourished children. We recently reported that complementary feeding of 6-18-mo-old infants wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______932::d28d3fb59fb364b58812524680c291e4
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010048290
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010048290
We aimed to analyse growth and recovery from undernutrition among moderately underweight ambulatory children receiving micronutrient-fortified maize-soy flour (Likuni Phala, LP) or ready-to-use fortified spread (FS) supplementary diet. One hundred an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______932::0ed441ccc207d6fd7e58f159f93c73c2
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010044321
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010044321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.