Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Thakur, Rakhi"'
The moderating role of customer engagement experiences in customer satisfaction–loyalty relationship
Autor:
Thakur, Rakhi
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2019, Vol. 53, Issue 7, pp. 1278-1310.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-11-2017-0895
Autor:
Thakur, Rakhi
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2018 41:48-59
Autor:
Thakur, Rakhi
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2018, Vol. 46, Issue 3, pp. 283-303.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-11-2016-0214
Autor:
Thakur, Rakhi
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2016 32:151-163
Autor:
Thakur, Rakhi, Srivastava, Mala
Publikováno v:
Internet Research, 2014, Vol. 24, Issue 3, pp. 369-392.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IntR-12-2012-0244
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thakur, Rakhi, Srivastava, Mala
Publikováno v:
Journal of Indian Business Research, 2013, Vol. 5, Issue 1, pp. 52-72.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17554191311303385
Autor:
Dr.. Thakur, Rakhi
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2014, Vol. 32, Issue 7.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-07-2013-0062
Autor:
Kumar Shakya, Harish, Sundar, R., Kushwaha, Ajay, Thakur, Rakhi, Rai, Anurag S. D., Reddy, Praveen Kumar, Sivasubramanian, M., Jaikumar, R., Venkataramanan, V., Chandragandhi, S., Abera, Worku
Publikováno v:
Wireless Communications & Mobile Computing; 6/28/2022, p1-8, 8p
Autor:
Thakur, Rakhi1 rakhithakur@simsr.somaiya.edu
Publikováno v:
Business Perspectives & Research. Jan-Jun2013, Vol. 1 Issue 2, p17-29. 13p.