Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Thahane L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
The Collaborative Initiative for Paediatric HIV Education and Research (CIPHER) Global Cohort Collaboration, Patel, K., Mofenson, L., Bekker, L.G., Vicari, M., Essajee, S., Penazzato, M., Collins, I.J., Wools-Kaloustian, K., Davies, M.A., Leroy, V., Goodall, R., Smith, C., Vreeman, R., Slogrove, A., Williams, P., Crichton, S., Seage, G., Thahane, L., Kazembe, P.N., Lukhele, B., Mwita, L., Kekitiinwa-Rukyalekere, A., Wanless, S., Matshaba, M.S., Goetghebuer, T., Thorne, C., Josiane Warszawski, J., Luisa Galli, L., Geelen, S., Gibb, D.M., Giaquinto, C., Marczynska, M., Marques, M., Prata, F., Ene, L., Okhonskaia, L., Rojo, P., Noguera-Julian, A., Naver, L., Rudin, C., Jourdain, Gonzague
Introduction : Limited data describe outcomes on second-line antiretroviral therapy (ART) among children globally. Our objective was to contribute data on outcomes among children living with HIV after initiation of second-line ART in the context of r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______932::58520af41560237793dead5c7a09b541
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010078292
http://www.documentation.ird.fr/hor/fdi:010078292
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education. Spring2005, Vol. 125 Issue 3, p393-403. 11p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.