Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Thac Dang-Van"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiao'ai Hu, Thac Dang-Van
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Management. 55:248-258
Publikováno v:
Business Strategy and the Environment.
Publikováno v:
Information Technology & People.
PurposeOn the basis of the approach-avoidance motivation theory, this study aims to examine the role of information confusion in influencing consumer switching intention among social commerce platforms, with the mediating effect of emotional exhausti
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management. 34:3502-3524
Purpose This study aims to examine the perceived value of service digitalization in fine-dining restaurants in France. No study exists on this topic, and its aim is to address this research gap. To do so, a conceptual framework of the perceived benef
Publikováno v:
Business Strategy and the Environment.
Publikováno v:
Personnel Review.
PurposeThis study aims to investigate the relationship between self-determined motivation and organizational commitment, with the mediating role of cross-cultural adjustment of low-skilled workers who come from an emerging economy working in a develo
Publikováno v:
Journal of Vacation Marketing. :135676672311646
This study examines the relationship between green hotel practices and consumer revisit intention, with the mediating mechanisms of brand identification, promotion focus, and green consumption value. A paper-based survey was conducted to collect data
Publikováno v:
Journal of Business Research. 156:113483