Zobrazeno 1 - 10
of 3 484
pro vyhledávání: '"Texture compression"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Multimedia. 24:3169-3181
Compactly representing visual information plays a fundamental role in optimizing the ultimate utility of myriad visual data-centered applications. Numerous approaches have been proposed to efficiently compress the texture and visual features for huma
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cybersecurity: Education, Science, Technique. 4:69-84
This article analyzes the existing applications that implement block texture compression algorithms. Based on it, the most optimal variant of technical implementation is introduced. A set of technologies for the implementation of the prototype is sel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jae-Ho Nah
Publikováno v:
ACM Transactions on Graphics. 39:1-10
Compressed textures are indispensable in most 3D graphics applications to reduce memory traffic and increase performance. For higher-quality graphics, the number and size of textures in an application have continuously increased. Additionally, the ET
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLII-3-W10, Pp 179-185 (2020)
There are some problems in the visualization of 3D model of buildings at present, such as redundant texture data and large memory occupation of loading texture data, which pose challenges to the smooth loading of 3D building visualization. In this pa