Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Text of advertising"'
Autor:
Kroeger, Arthur1
Publikováno v:
Journal of Marketing. Oct55, Vol. 20 Issue 2, p206-207. 2p.
Autor:
Valančė, Danguolė
Publikováno v:
Respectus Philologicus. (28(33)):109-119
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=459219
Autor:
Danguolė Valančė
Publikováno v:
Respectus Philologicus, Iss 28 (33), Pp 109-119 (2015)
The article has been prepared by carrying out the analysis of focus particles: just, even, and, etc. It is important to note that particles play a very important role in linguistic pragmatics: they convey additional meanings called the conventional i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/002c1328cf7e46be95ca36c765941f4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carmen Adina PASTIU
Publikováno v:
Annals of Spiru Haret University Economic Series, Vol 12, Iss 1, Pp 119-125 (2012)
Central element of the marketing mix, advertising can differentiate the companies in Romanian industry through the strategy used by each company. The present paper summarises the results of a qualitative research conducted in 15 companies acting in f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28cbb8bac2ef488e9c7015e432ea972a
Autor:
Akcan, Burçe, Gençyürek Erdoğan, Merve
Reklamın doğası gereği “metinlerarası” olduğu yaklaşımından hareketle oluşturulan bu çalışma, yazın alanına ait bir yöntem ve yaklaşım olan metinlerarasılığın reklam alanındaki görünümüne dair teorik bir çerçeve çizm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3595::eb23a3208a46bbd6c2dd34271fc4710b
http://hdl.handle.net/11467/4913
http://hdl.handle.net/11467/4913
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mackevičiūtė, Božena
This paper aims at analyzing multimodal metaphor in People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) organization’s campaigns. The paper investigates metaphors appearing in two different domains, i.e. the – visual and verbal domain. Following L
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::279602ae3fa06f0d0b55d4c74bb25a7c
https://repository.vu.lt/VU:ELABAETD23361759&prefLang=en_US
https://repository.vu.lt/VU:ELABAETD23361759&prefLang=en_US
Autor:
Valančė, Danguolė
Publikováno v:
Respectus philologicus 2015, Nr. 28 (33), p. 109-119.
Straipsnyje analizuojamos pabrėžiamosios dalelytės tik, net, ir etc. lietuviškos reklamos tekstuose, tiriama, kaip naudojamasi šių trumpų, bet talpių žodelių išgalėmis. Pažymėtina, jog dalelytės gali atlikti svarbią lingvistinei pragm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2712::72d9ba2c5c77b1efc9245c4ea00cbcaa
https://www.lituanistika.lt/content/59946
https://www.lituanistika.lt/content/59946
Publikováno v:
Мир новой экономики.
В статье рассмотрены базовые конкурентные преимущества компании «Яндекс», их исходные точки развития и пути формирования как на локаль