Zobrazeno 1 - 10
of 301
pro vyhledávání: '"Test taker"'
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-19 (2023)
Abstract The idea of sources other than the test-takers’ knowledge leading to different results on high-stakes tests was the motif based on which the present investigation was initiated on the probable sources of unreliability of a test. For this p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1204af5091d64a3fb66e95ee59fe57de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 9, Iss 1, Pp 1-17 (2019)
Abstract Washback refers to the influence of tests on learning and teaching. To date, a number of studies have revealed that tests affect teaching content, course design, and classroom practices. However, in Asian higher education contexts, little re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/023c1a57627c46a780fa848c37298bd3
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 9, Iss 1, Pp 1-20 (2019)
Abstract Although language test-takers have been the focus of much theoretical and empirical work in recent years, this work has been mainly concerned with their attitudes to test preparation and test-taking strategies, giving insufficient attention
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c3d408b46264fa9826f1b46f0ef86b7
Autor:
Yujia Zhou, Asako Yoshitomi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 9, Iss 1, Pp 1-19 (2019)
Abstract Background Research on the test-taker perception of assessments has been conducted under the assumption that negative test-taker perception may influence test performance by decreasing test-taking motivation. This assumption, however, has no
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5aeb269f332f452f8f11ff0e1933f484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.