Zobrazeno 1 - 10
of 25 103
pro vyhledávání: '"Test question"'
Item difficulty plays a crucial role in adaptive testing. However, few works have focused on generating questions of varying difficulty levels, especially for multiple-choice (MC) cloze tests. We propose training pre-trained language models (PLMs) as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.01456
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karlimah Karlimah
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 8, Iss 1 (2022)
This article explains how to analyze test items in arithmetic operation with fractions to obtain the items' level of difficulty and fitness. Data were collected by using multiple-choice questions given to 50 fourth-grade students of an elementary sch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b5fd33a22bc42cdacdbbc8ca3da370b
Autor:
Gregory J. Crowther, Thomas A. Knight
Publikováno v:
Advances in Physiology Education. 47:202-214
Our students often focus on the grades they need to advance through academic programs. How can instructors harness this understandable interest in grades to help students gain a true understanding of core concepts? The new framework of Test Question
Publikováno v:
HAPS Educator. 25:6-12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perrin, T.P.
Publikováno v:
Spring, 2007 Oct 01(16), 122-122.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43915300