Zobrazeno 1 - 10
of 795
pro vyhledávání: '"Test item"'
Autor:
Ayesha Almemari, Rasha Buhumaid
Publikováno v:
Saudi Journal of Emergency Medicine, Vol 5, Iss 2, Pp 124-127 (2024)
Background and Objective: Point-of-care ultrasound (POCUS) has become an integral part of the curricula of various spe-cialty residency programs. POCUS education requires learners to be proficient in image acqui-sition, image interpretation, and inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3960cd1b235b4296a6f1c594fd465c98
Autor:
Kyung-Mi O
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract This study examines the efficacy of artificial intelligence (AI) in creating parallel test items compared to human-made ones. Two test forms were developed: one consisting of 20 existing human-made items and another with 20 new items generat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d647f4490eb04d4a9c7069e33789671b
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background To evaluate missing data methods applied to laboratory test results used for confounding adjustment, utilizing data from 10 MID-NET®-collaborative hospitals. Methods Using two scenarios, five methods dealing with missing laborato
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6727cabb426474fa3e3b9cdad4b6745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Dhien, K. Kumaidi
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Fisika Indonesia, Vol 17, Iss 1, Pp 60-71 (2021)
The aims of the study are to know the advantage of achievement test in learning physics developed by utilizing item specifications and the ability distribution of tenth grade students at senior high school in Yogyakarta. The benefits of the research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ac508ab2c584a75aa4d5bee89686efb
Autor:
Alexander A. Kostikov, Kateryna V. Vlasenko, Iryna V. Lovianova, Sergii V. Volkov, Evgeny O. Avramov
Publikováno v:
Освітній вимір, Vol 6 (2022)
In this paper, an algorithm for adaptive testing of students' knowledge in distance learning is proposed, along with an assessment of its effectiveness in the educational process. The paper provides an overview of the results of modern test theory ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56e3821a91fa4b0ab1ef0d29bec4d864
Publikováno v:
Pedagogia: Jurnal Pendidikan, Vol 9, Iss 1, Pp 5-34 (2020)
The purpose of this study is to describe the use of Classical Test Theory (CTT) to investigate the quality of test items in measuring students' English competence. This study adopts a research method with a mixed methods approach. The results show th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0337737bbd5042ea9c634b22ccbac5de
Autor:
Sentot Kusairi
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 10, Iss 1, Pp 117-126 (2020)
Formative feedback plays an important role in assisting students in their learning process. However, giving information about student weaknesses and strengths is one of the challenges teachers face when they try to implement formative assessment. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7622a05a29404034aa097224476885c7