Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Terzi, Ragip"'
Autor:
Terzi, Ragip, Suh, Youngsuk
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2015 Dec 01. 52(4), 376-398.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43940629
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 20, Issue: 86 135-156
Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Problem Durumu: Ruhsallık, insanların aşkın bilgi ve anlam inşa ettiği yollardan biridir. Ruhsallık olgusu metafizik hislerin yanı sıra insanların duygusal, rasyonel veya bilişsel, bilinçdışı ve sembolik alanlarını içerir. Bu açıd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::fb49df2eee227ca1f31c579f6924d683
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/54088/729815
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/54088/729815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sen, Sedat, Terzi, Ragip
Supplemental material, Online_Appendix_Revised for A Comparison of Software Packages Available for DINA Model Estimation by Sedat Sen and Ragip Terzi in Applied Psychological Measurement
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77c50a7b6d60ad6aab370aef1230db04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Terzi, Ragip
The primary purpose of cognitively diagnostic assessment (CDA) is to provide useful information about students’ learning needs. The attributes (i.e., latent skills) possessed by examinees can be uncovered based on examinee responses to test items p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2c2e6479205034a24b494cf332fa4ccc
AN ADAPTATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ANXIETY SCALE INTO TURKISH: RELIABILITY AND VALIDITY STUDY.
Autor:
Terzi, Ragip
Publikováno v:
International Online Journal of Education & Teaching; 2020, Vol. 7 Issue 4, p1501-1515, 15p