Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"Terada, Takeshi"'
Autor:
Shen, Zong-Yu, Terada, Takeshi, Landry, Jean-François, Hoare, Robert J.B., Kuo, Li-Yaung, Chou, Ming-Hsun, Hsu, Yu-Feng, Huang, Jen-Pan
Publikováno v:
In Molecular Phylogenetics and Evolution May 2024 194
Publikováno v:
In Journal of Pharmaceutical Sciences June 2022 111(6):1709-1718
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACS Earth and Space Chemistry. 5(10):2792-2806
The oxygen isotopic composition (δ18O) of diatom frustules is potentially a quantitative paleoenvironmental proxy. However, δ18O analysis has some uncertainties because of difficulties in removing clay-mineral contamination and taxon-specific separ
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2013 Apr . 368(1616), 1-15.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1098/rstb.2012.0249
Autor:
ROBERTS, T', WAKEFİELD, Wendy, AMREİN-BEARDSLEY, Audrey, COLLİNS, Clarin, DO LAGO E PRETTİ, Esther, GLASSMEYER, Kristi, PALANDJİAN, Garine, PARRA GAETE, Ivet, TERADA, Takeshi
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 2 187-210
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
As part of efforts to become more interdisciplinary, socially embedded, and innovative, leaders of a large college of education reimagined a program originally designed to retain struggling students to target students interested in nontraditional edu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c9b8c3338fffef1c8e2f869b56c0c45c
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1074960
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/72413/1074960