Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Teo, Chua Tee"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling. Jun2019, Vol. 47 Issue 3, p304-316. 13p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tan, Kelvin Heng Kiat., Teo, Chua Tee.
Student self-assessment is recognized as providing concrete opportunities for students to assume responsibility for their learning through making assessment decisions and judgments (Cowan, 1988). However, the capacity of students to judge their learn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1392::536c6323c3ea4d70a8e77a2ce7c9e767
http://hdl.handle.net/10356/42318
http://hdl.handle.net/10356/42318
Autor:
Teo, Chua Tee.
This study hypothesizes that intellectually gifted adolescents in the Gifted Education Programme who had greater preferences for perception and creative-thinking would tend to perform less well academically owing to a lack of volition, and that an ed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1392::36cabe43cee88b3092b36db1247233f0
http://hdl.handle.net/10356/20387
http://hdl.handle.net/10356/20387
Publikováno v:
Journal for Specialists in Group Work; Dec2014, Vol. 39 Issue 4, p316-344, 29p
Publikováno v:
Journal for the Education of the Gifted; September 2013, Vol. 36 Issue: 3 p290-306, 17p
Autor:
van Tassel-Baska, Joyce, van Feng, Annie, van MacFarlane, Bronwyn, van Heng, Mary Anne, van Teo, Chua Tee, van Wong, Marie Linda, van Quek, Chwee G., van Khong, Beng Choo
Publikováno v:
Journal for the Education of the Gifted; July 2008, Vol. 31 Issue: 3 p338-363, 26p
Autor:
Teo, Chua Tee
Publikováno v:
Gifted and Talented International; March 2000, Vol. 15 Issue: 1 p30-38, 9p