Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Tenero, L."'
Publikováno v:
Journal of Asthma and Allergy, Vol Volume 16, Pp 45-57 (2023)
Laura Tenero,1 Rachele Vaia,2 Giuliana Ferrante,1 Matteo Maule,3 Laura Venditto,1 Giorgio Piacentini,1 Gianenrico Senna,2,3 Marco Caminati3 1Department of Surgical Sciences, Dentistry, Gynecology and Pediatrics, Pediatric Clinic, University of Verona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f888c1607dfe496ea8b58780b98c94c3
Autor:
Carraro, S., Di Palmo, E., Licari, A., Barni, S., Caldarelli, V., De Castro, G., Di Marco, A., Fenu, G., Giordano, G., Lombardi, E., Pirillo, P., Stocchero, M., Volpini, A., Zanconato, S., Rusconi, F., Capizzi, A., Tosca, M. A., Cazzato, S., Cutrera, R., Leonardi, L., Leonardi, S., Marseglia, G. L., Mori, F., Patria, M. F., Piacentini, G., Tenero, L., Pisi, G., Ricci, G.
Publikováno v:
Allergy. 77:2852-2856
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montalbano, L., Ferrante, G., Montella, S., Cilluffo, G., Di Marco, A., Bozzetto, S., Di Palmo, E., Licari, A., Leonardi, L., Caldarelli, V., Ghezzi, M., La Grutta, S., Rusconi, F., Amarri, S., Barni, S., Capizzi, A., Cardinale, F., Carraro, S., Cazzato, S., Cutrera, R., Di Pillo, S., Duse, M., Fenu, G., Kantar, A., Leonardi, S., Lombardi, E., Marseglia, G. L., Nosetti, L., Novembre, E., Patria, M. F., Piacentini, G., Pisi, G., Ricci, G., Sacco, O., Santamaria, F., Tenero, L., Tosca, M. A., Tripodi, M. C., Volpini, A.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 10, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Scientific Reports
Scientific reports-British Antarctic Survey (2020). doi:10.1038/s41598-020-62264-9
info:cnr-pdr/source/autori:Laura Montalbano; Giuliana Ferrante; Silvia Montella; Giovanna Cilluffo; Antonio Di Marco; Sara Bozzetto; Emanuela Di Palmo; Amelia Licari; Lucia Leonardi; Valeria Caldarelli; Michele Ghezzi; Stefania La Grutta; Franca Rusconi; the Italian Pediatric Severe Asthma Network (IPSAN) Program of Italian Paediatric Respiratory Society (IPRS)/titolo:Relationship between quality of life and behavioural disorders in children with persistent asthma: a Multiple Indicators Multiple Causes (MIMIC) model/doi:10.1038%2Fs41598-020-62264-9/rivista:Scientific reports-British Antarctic Survey/anno:2020/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine:/volume
Scientific Reports
Scientific reports-British Antarctic Survey (2020). doi:10.1038/s41598-020-62264-9
info:cnr-pdr/source/autori:Laura Montalbano; Giuliana Ferrante; Silvia Montella; Giovanna Cilluffo; Antonio Di Marco; Sara Bozzetto; Emanuela Di Palmo; Amelia Licari; Lucia Leonardi; Valeria Caldarelli; Michele Ghezzi; Stefania La Grutta; Franca Rusconi; the Italian Pediatric Severe Asthma Network (IPSAN) Program of Italian Paediatric Respiratory Society (IPRS)/titolo:Relationship between quality of life and behavioural disorders in children with persistent asthma: a Multiple Indicators Multiple Causes (MIMIC) model/doi:10.1038%2Fs41598-020-62264-9/rivista:Scientific reports-British Antarctic Survey/anno:2020/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine:/volume
Knowledge on multiple interdependences between quality of life (QoL) and behavioural problems in relation to asthma severity and control is undetermined. The aims of the study were: (i) to assess the relationship of QoL and behavioural problems with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::93be62a39df53c53a64b03139cd0c2e3
http://hdl.handle.net/11383/2097169
http://hdl.handle.net/11383/2097169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Allergologia et Immunopathologia February 2009 37(1):3-6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.