Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Ten Cate, Olle TH. J."'
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education, 7(3), 192. Bohn Stafleu van Loghum
Perspectives on Medical Education
Perspectives on Medical Education
INTRODUCTION: Clinical training programs increasingly use entrustable professional activities (EPAs) as focus of assessment. However, questions remain about which information should ground decisions to trust learners. This qualitative study aimed to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::45ccff7a03aef97c9c7befee6ce313c0
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/374983
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/374983
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duijn, Chantal C. M. A., Welink, Lisanne S, Mandoki, Mira, Ten Cate, Olle Th J, Kremer, Wim D. J., Bok, Harold G. J.
Background Receiving feedback while in the clinical workplace is probably the most frequently voiced desire of students. In clinical learning environments, providing and seeking performance-relevant information is often difficult for both supervisors
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::7cd130d34bd06267b15444bb0bf8da27
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/360927
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/360927
Autor:
Wijnen‐Meijer, Marjo1 (AUTHOR), Ten Cate, Olle Th J1 (AUTHOR), Van Der Schaaf, Marieke2 (AUTHOR), Borleffs, Jan C C3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Mar2010, Vol. 44 Issue 3, p272-279. 8p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van de Ridder, J. M Monica, Peters, Claudia M M, Stokking, Karel M, de Ru, J. Alexander, Ten Cate, Olle Th J, Leerstoel Brekelmans, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 20(3), 803. Springer
Feedback is considered important to acquire clinical skills. Research evidence shows that feedback does not always improve learning and its effects may be small. In many studies, a variety of variables involved in feedback provision may mask either o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4570c8b0518ceaff8bc0195c2086d9e9
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/407317
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/407317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keijsers, Carolina J P W, Brouwers, Jacobus R B J, de Wildt, Dick J, Custers, Eugene J F M, ten Cate, Olle Th J, Hazen, Ankie C M, Jansen, Paul A F
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology. 79:1028-1029
Pharmacotherapy might be improved if future pharmacists and physicians receive a joint educational programme in pharmacology and pharmacotherapeutics. This study investigated whether there are differences in the pharmacology and pharmacotherapy knowl
Autor:
Eikelboom, Jonneke I1 (AUTHOR), ten Cate, Olle Th J1 (AUTHOR), Jaarsma, Debbie2 (AUTHOR), Raat, Janet A N3 (AUTHOR), Schuwirth, Lambert4 (AUTHOR), van Delden, Johannes J M1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Aug2012, Vol. 46 Issue 8, p731-733. 3p.