Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Temporal evaluation"'
Publikováno v:
Ecological Indicators, Vol 169, Iss , Pp 112904- (2024)
While agricultural greenhouses facilitate out-of-season production, they face criticism due to their considerable resource consumption and consequential negative environmental repercussions. Resource use varies based on location, meteorological condi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df452f53b3234a29ad5d09dc90674bd6
Autor:
Rezaei, Farzaneh a, Burg, Vanessa b, Solgi, Hamidreza a, Hellweg, Stefanie b, Roshandel, Ramin a, ⁎
Publikováno v:
In Ecological Indicators December 2024 169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ben Soussia, Amal
Publikováno v:
Informatique [cs]. Université de Lorraine, 2022. Français. ⟨NNT : 2022LORR0216⟩
Over the past few decades, the adoption of e-learning has evolved rapidly and its use has been pushedeven further with the COVID-19 pandemic. The objective of this learning mode is to guarantee the continuity of the learning process. However, the onl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______165::71c183cd8057f39c1133b9df31ee19e6
https://hal.univ-lorraine.fr/tel-04056797/file/DDOC_T_2022_0216_BEN_SOUSSIA.pdf
https://hal.univ-lorraine.fr/tel-04056797/file/DDOC_T_2022_0216_BEN_SOUSSIA.pdf