Zobrazeno 1 - 10
of 5 284
pro vyhledávání: '"Temperament characteristics"'
Autor:
Gaitán, Sabina D.1 (AUTHOR) joanna.f.s@uma.es, Fernández-Sánchez, Joanna1 (AUTHOR) m.salas@uma.es, Fernández-Baena, Francisco Javier1 (AUTHOR) sgccqp5@uma.es, Wallace, Agustín2 (AUTHOR) awallace@uma.es, Salas, María D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Dec2024, Vol. 14 Issue 12, p1239. 15p.
Autor:
SEZGİN, Elif1 elif.sezgin@mudanya.edu.tr
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Jul2024, Vol. 23 Issue 91, p1019-1040. 22p.
Autor:
KILIÇ, Nülüfer1 nuluferkilic@mynet.com, KILIÇ, Mehmet2
Publikováno v:
Journal of Experimental & Clinical Medicine / Deneysel ve Klinik Tip Dergisi. Sep2023, Vol. 40 Issue 3, p586-593. 8p.
Autor:
Bosquet Enlow, Michelle1,2 michelle.bosquet@childrens.harvard.edu, De Vivo, Immaculata3,4,5, Petty, Carter R.6, Cayon, Natalie2, Nelson, Charles A.7,8,9
Publikováno v:
Developmental Psychology. Nov2024, Vol. 60 Issue 11, p2220-2232. 13p.
Autor:
Yavuz Yilmaz, Ayla Uzun Cicek
Publikováno v:
Medicine Science, Vol 12, Iss 4, Pp 1358-63 (2023)
Criminal behavior in children emerges as a result of a complex process. If the criminal behavior is repetitive and preventive interventions are not applied, it can also lead to the emergence of criminal behavior in adulthood. In our study, we aimed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3779a835b3a48bcb6ec6f0eafc2f47e
Publikováno v:
In Midwifery February 2022 105
Publikováno v:
مطالعات روانشناختی, Vol 19, Iss 1, Pp 109-124 (2023)
The aim of the present study was to develop a model of disruptive mood dysregulation symptoms based on parental metallization, child's attachment and temperament in children aged six to twelve years in Isfahan city. It included all children from six
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ed18be54402414e9a0d0ecec62a3d24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.