Zobrazeno 1 - 10
of 480
pro vyhledávání: '"Telephone banking"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 14, Iss 1, Pp 90-107 (2019)
This study aims to evaluate the customer satisfaction of different self-service technologies (SST) when different SSTs provide various services. This study compares overall customer satisfaction according to the four types of SSTs (Mobile Channel SST
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d158a741102c47ebb2101d365e87b9b7
Publikováno v:
Policy Perspectives: The Journal of the Institute of Policy Studies, 2018 Jan 01. 15(1)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.13169/polipers.15.1.bm
Publikováno v:
Policy Perspectives: The Journal of the Institute of Policy Studies, 2018 Jan 01. 15(2)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.13169/polipers.15.2.bm
Autor:
Nickerson, David W.
Publikováno v:
American Journal of Political Science, 2007 Apr 01. 51(2), 269-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4620065
Publikováno v:
The Academy of Management Executive (1993-2005), 2004 Aug 01. 18(3), 22-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4166089
Autor:
Green, Donald P.
Publikováno v:
Political Research Quarterly, 2004 Jun 01. 57(2), 245-255.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3219868
Publikováno v:
Policy Perspectives: The Journal of the Institute of Policy Studies, 2017 Jan 01. 14(2)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.13169/polipers.14.2.bm
Publikováno v:
Policy Perspectives: The Journal of the Institute of Policy Studies, 2017 Jan 01. 14(1)
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.13169/polipers.14.1.bm
Publikováno v:
The Academy of Management Executive (1993-2005), 2002 Nov 01. 16(4), 96-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4165906