Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Tele-Teaching"'
Autor:
Sudhir Bhandari, Monica Jain, Amarjeet Mehta, Shruti Bhargava, Deepali Pathak, Mohnish Grover, Ishwar Gupta
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 12, Iss 1, Pp 22-28 (2021)
Background: The emergence of COVID-19 pandemic posed a serious challenge to undergraduate medical education. With the principles of social distancing in place, all classroom sessions had to be suspended during the lockdown. Therefore, tele-teaching w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6605f5bfaae94332be4908bdd65fd626
Autor:
Basińska, Ewelina
Publikováno v:
PLEJ_3 czyli PsychoLingwistyczne Eksploracje Językowe / PLEJ_3 or PsychoLinguistic Language Explorations. :55-72
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=799203
Publikováno v:
Sociedade e Estado v.36 n.3 2021
Sociedade e Estado
Universidade de Brasília (UnB)
instacron:UNB
Sociedade e Estado, Volume: 36, Issue: 3, Pages: 915-943, Published: 24 NOV 2021
Sociedade e Estado, Vol 36, Iss 3, Pp 915-943 (2021)
Sociedade e Estado
Universidade de Brasília (UnB)
instacron:UNB
Sociedade e Estado, Volume: 36, Issue: 3, Pages: 915-943, Published: 24 NOV 2021
Sociedade e Estado, Vol 36, Iss 3, Pp 915-943 (2021)
Resumen Esta investigación realizó un estudio comparativo entre tres países muy impactados por el coronavirus a partir del análisis de las reflexiones de docentes sobre la enseñanza virtual universitaria durante la etapa de confinamiento. El est
Autor:
Meinel, Christoph, Willems, Christian
摘要。哈索•普拉特纳研究院 (HPI) 的新型互动在线教育平台 openHPI (https://openHPI.de) 可以为从事信息技术和信息学领域内容的工作和感兴趣的学员提供可自由访问的、免费的在线课程。与斯坦
Externí odkaz:
http://opus.kobv.de/ubp/volltexte/2014/7038/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shruti Bhargava
Publikováno v:
Journal of Research in Medical and Dental Science, Vol 8, Iss 4, Pp 189-192 (2020)
Background: Today, the widespread COVID 19 pandemics has threatened medical education of undergraduate students unprecedently. During the lockdown, with the principles of social distancing, all the classroom teaching for these students had to be susp
Autor:
Meinel, Christoph, Willems, Christian
The new interactive online educational platform openHPI, (https://openHPI.de) from Hasso Plattner Institute (HPI), offers freely accessible courses at no charge for all who are interested in subjects in the field of information technology and compute
Externí odkaz:
http://opus.kobv.de/ubp/volltexte/2013/6717/
Autor:
Meinel, Christoph, Willems, Christian
Die neue interaktive Online-Bildungsplattform openHPI (https://openHPI.de) des Hasso-Plattner-Instituts (HPI) bietet frei zugängliche und kostenlose Onlinekurse für interessierte Teilnehmer an, die sich mit Inhalten aus dem Bereich der Informations
Externí odkaz:
http://opus.kobv.de/ubp/volltexte/2013/6680/
Publikováno v:
Sociedade e Estado; Vol. 36 No. 03 (2021); 915-943
Sociedade e Estado; Vol. 36 Núm. 03 (2021); 915-943
Sociedade e Estado; v. 36 n. 03 (2021); 915-943
Sociedade e Estado; Vol. 36 Núm. 03 (2021); 915-943
Sociedade e Estado; v. 36 n. 03 (2021); 915-943
This research conducted a comparative study between three countries highly impacted by the coronavirus based on the analysis of teachers' reflections on virtual university education during the confinement stage. The study, of a descriptive, explorato
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.