Zobrazeno 1 - 10
of 290
pro vyhledávání: '"Telang F"'
Autor:
Tomasi, D., Volkow, N.D., Wang, G.J., Wang, R., Telang, F., Caparelli, E.C., Wong, C., Jayne, M., Fowler, J.S.
Publikováno v:
In NeuroImage 14 February 2011 54(4):3101-3110
Autor:
Volkow, ND, Wang, GJ, Newcorn, JH, Kollins, SH, Wigal, TL, Telang, F, Fowler, JS, Goldstein, RZ, Klein, N, Logan, J, Wong, C, Swanson, JM
Publikováno v:
Volkow, ND; Wang, GJ; Newcorn, JH; Kollins, SH; Wigal, TL; Telang, F; et al.(2011). Motivation deficit in ADHD is associated with dysfunction of the dopamine reward pathway. Molecular Psychiatry, 16(11), 1147-1154. doi: 10.1038/mp.2010.97. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8m80p77v
Attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) is typically characterized as a disorder of inattention and hyperactivity/impulsivity but there is increasing evidence of deficits in motivation. Using positron emission tomography (PET), we showed decr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::953f6b5cc83a64490bcc345c8c717272
http://www.escholarship.org/uc/item/8m80p77v
http://www.escholarship.org/uc/item/8m80p77v
Autor:
Maloney T, Backus W, Goldstein Rz, Fritz A. Henn, Anschel D, Telang F, GJ Wang, Elisabeth C. Caparelli
Publikováno v:
The Open Neuroimaging Journal
Phosphene sensation is commonly used to measure cortical excitability during transcranial magnetic stimulation (TMS) of the occipital cortex. However, some individuals lack this perception, and the reason for it is still unknown. In this work, we use
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goldstein R, Woicik P, Moeller S, Telang F, Jayne M, Wong C, Wang G, Fowler J, Volkow N, Goldstein, R Z, Woicik, P A, Moeller, S J, Telang, F, Jayne, M, Wong, C, Wang, G J, Fowler, J S, Volkow, N D
Publikováno v:
Journal of Psychopharmacology; Feb2010, Vol. 24 Issue 2, p257-266, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.