Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Tekmen-Araci Y"'
© 2020, Springer Nature Singapore Pte Ltd. The Faculty of Engineering and Information Technology at the University of Technology Sydney recruited and established a ‘Learning and Teaching Design’ team. One of the primary aims of this team was to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::6d30525b84f4e31737f9670df5c2f051
https://hdl.handle.net/10453/141429
https://hdl.handle.net/10453/141429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tekmen-Araci, Y., Blair Kuys
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Creativity is considered to be a central requirement for engineering practice. Many studies have previously pointed different creativity blockers and the challenges of enhancing creativity in engineering education. However, there has been limited stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::92dff0b4a2d0cba76f00fc184add7040
https://hdl.handle.net/10453/139792
https://hdl.handle.net/10453/139792
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.