Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Tekin, Özge Erduran"'
Autor:
Tekin Özge Erduran, Satan Ayşin
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 14, Iss 1, Pp 77-93 (2024)
Introduction: The examination of variables such as resilience and mindfulness, which may help adolescents who are enrolled in distance education cope with test anxiety, is important in terms of reducing test anxiety and increasing the efficiency of d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1728bebfd109410886303652c6809d72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tekin, Özge Erduran, Çayak, Semih
Publikováno v:
International Journal of Academic Studies in Technology & Education (IJASTE); 2024, Vol. 2 Issue 1, p22-39, 18p
Autor:
Tekin, Özge Erduran, Şal, Fatih
Publikováno v:
Cumhuriyet International Journal of Education; Dec2023, Vol. 12 Issue 4, p942-943, 12p
Autor:
Tekin, Özge Erduran
Publikováno v:
E-International Journal of Educational Research; Jun2023, Vol. 14 Issue 3, p34-51, 18p
Autor:
Tekin, Özge Erduran
Bu çalışmanın amacı, genç yetişkinlerin çocukluk çağı travmalarının bilişsel ayrışma, psikolojik esneklik (kabul) ve duygu düzenleme stratejilerinden biri olan baskılama ile ilişkisinde ruminasyonun aracı rolünü incelemektir. A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::9f2f22e57908fb00fd0428e435461baa
https://hdl.handle.net/11424/282989
https://hdl.handle.net/11424/282989