Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Teker, Gülşen Taşdelen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Assessment Tools in Education; Mar2024, Vol. 11 Issue 1, p20-38, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 19, Issue: 1 31-48
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bu araştırmada, ikili karşılaştırmalarla ölçekleme yöntemi ile Rasch analizinden elde edilen ölçek değerlerinin karşılaştırılması amaçlanmıştır. Araştırma 2015-2016 öğretim yılı bahar döneminde 185 üniversite öğrencisi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teker, Gülşen Taşdelen
In this study, reliability and differential item functioning (DIF) analysis were carried out on testlets which shows local item dependency. Since the items numbers per testlets are different from one testlet to another, the reliability analysis were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::43fbc81232e04edc7eee3f79922b15f5
http://hdl.handle.net/11655/1814
http://hdl.handle.net/11655/1814