Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Technology-rich environments"'
Autor:
TRUONG, N.T. KHUONG, SWEETMAN, ARTHUR
Publikováno v:
Canadian Public Policy / Analyse de Politiques, 2018 Nov 01. 44(S1), S91-S112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90026547
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 3, p 38 (2022)
This study investigated how one’s problem-solving style impacts his/her problem-solving performance in technology-rich environments. Drawing upon experiential learning theory, we extracted two behavioral indicators (i.e., planning duration for prob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319ec4276c5d4c9897f38532af16ad2a
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2017, Vol. 29, Issue 7/8, pp. 537-553.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-05-2016-0032
Autor:
Bulduk, Hatice, KÖKER, Kerem
Publikováno v:
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi / Ulakbilge - International Journal of Social Sciences. 5(15):1487-1497
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=685767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teknolojik açıdan zengin ortamlarda problem çözme becerilerinde yetişkinlerin evde, işte veya toplumda becerilerini nasıl kullandıkları araştırılmıştır. Yetişkin bireylerin becerilerini daha iyi kullanıp iş gücüne aktarabilmeleri,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3678::386b0dab7a7f3d779a8782320b8c41ae
http://hdl.handle.net/11772/6892
http://hdl.handle.net/11772/6892
Autor:
Andreas Lund, Trond Eiliv Hauge
Publikováno v:
Nordic Journal of Digital Literacy, Vol 6, Pp 258-271 (2011)
In this paper we argue that the notion of design is conducive to analyzing and developing learning and teaching in technology rich environments. Our argument is inspired by Cultural Historical Activity Theory (CHAT). From a CHAT perspective we briefl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4838a6c35fee42febe724da085a322c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for Research in Vocational Education and Training, Vol 1, Iss 1 (2014)
The European workplace is challenging VET adults’ problem-solving skills in technology-rich environments (TREs). So far, no international large-scale assessment data has been available for VET. The PIAAC data comprise the most comprehensive source
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05a532f7ba3441ecb4b8742f7d30565b