Zobrazeno 1 - 10
of 3 767
pro vyhledávání: '"Technology-rich environments"'
Autor:
Rahimi, Seyedahmad1 (AUTHOR) srahimi@ufl.edu, Shute, Valerie J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Oct2024, Vol. 72 Issue 5, p2417-2441. 25p.
Autor:
De Wever, Bram1 (AUTHOR) Bram.DeWever@UGent.be, Hämäläinen, Raija2 (AUTHOR), Nissinen, Kari3 (AUTHOR), Mannonen, Joonas3 (AUTHOR), Van Nieuwenhove, Lisse1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Studies in Continuing Education. Mar2023, Vol. 45 Issue 1, p86-112. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gao, Yizhu1 (AUTHOR) bulut@ualberta.ca, Zhai, Xiaoming2 (AUTHOR) Xiaoming.Zhai@uga.edu, Bulut, Okan1 (AUTHOR) yc@ualberta.ca, Cui, Ying1 (AUTHOR), Sun, Xiaojian3 (AUTHOR) sunxiaojian@swu.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Sep2022, Vol. 10 Issue 3, pN.PAG-N.PAG. 18p.
Autor:
Açıkgöz, Ömer1 (AUTHOR), Aslan, Aydın2 (AUTHOR) aydin.aslan@selcuk.edu.tr, Günay, Aslı1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Oct2022, Vol. 70 Issue 5, p1893-1910. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 3, p 38 (2022)
This study investigated how one’s problem-solving style impacts his/her problem-solving performance in technology-rich environments. Drawing upon experiential learning theory, we extracted two behavioral indicators (i.e., planning duration for prob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319ec4276c5d4c9897f38532af16ad2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability, 12, 17, 1-16, Psychology of Sustainability and Sustainable Development
This study conducts an analysis about the impact of basic background, cultural capital, skill use, and participation in training on employees’ problem-solving proficiency in Japan and Korea based on data from the Programme for the International Ass
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/73613