Zobrazeno 1 - 10
of 120 398
pro vyhledávání: '"Technical skill"'
Publikováno v:
Sadra Medical Sciences Journal. Oct2024, Vol. 12 Issue 4, p492-502. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجله علوم پزشکی صدرا, Vol 12, Iss 4, Pp 492-502 (2024)
Introduction: The Gymnastics Functional Measurement Tool is comprised of 10 tests. The purpose of this study was to investigate the relationship between the overall score on the gymnastics functional measurement tool and the technical skill class of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1099f17fdade435faa97abd2bb989bd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective technical skill assessment is crucial for effective training of new surgeons in robot-assisted surgery. With advancements in surgical training programs in both physical and virtual environments, it is imperative to develop generalizable met
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.14589
Autor:
Farley, Jessica B.1 (AUTHOR) jfarley@bond.edu.au, O'Hara, Miranda2,3 (AUTHOR), Keogh, Justin W. L.1,4,5 (AUTHOR), Woods, Carl T.6 (AUTHOR), Rathbone, Evelyne1 (AUTHOR), Milne, Nikki1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/22/2024, Vol. 19 Issue 2, p1-19. 19p.