Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tebbetts S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kegeles, Susan, Kegeles, SM, Rebchook, G, Tebbetts, S, Arnold, E, Hamiga, J, Zovod, B, Sweeney, D, Williams, R, Maiorana, A
Publikováno v:
Kegeles, Susan; Kegeles, SM; Rebchook, G; Tebbetts, S; Arnold, E; Hamiga, J; et al.(2015). Facilitators and barriers to effective scale-up of an evidence-based multilevel HIV prevention intervention. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6r40t154
© Kegeles et al.; licensee BioMed Central.Background: Since the scale-up of HIV/AIDS prevention evidence-based interventions (EBIs) has not been simple, it is important to examine processes that occur in the translation of the EBIs into practice tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2f55814086cf75fc1e537967938271ac
http://www.escholarship.org/uc/item/6r40t154
http://www.escholarship.org/uc/item/6r40t154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.