Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Teambots."'
Publikováno v:
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 6, Iss 2 (2009)
This paper presents the evolved soccer player strategies with ant-intelligence through genetic programming. To evolve the code for players we used the Evolutionary Computation tool (ECJ simulatorEvolutionary Compuation in Java). We tested the evolved
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/796a9c1463b9428ca77ce5ce6215553c
Publikováno v:
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 5, Iss 4 (2008)
TeamBots was designed and developed by Tucker Balch at Carnegie Mellon University, as development and testing environment for studying collaborative robot behaviour. This paper presents the strategies behind all the robot soccer teams available in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5894579cded40f39141001a02077c9d
Publikováno v:
International Journal of Advanced Robotic Systems
Web of Science
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 5 (2008)
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 5, Iss 4 (2008)
Scopus-Elsevier
Web of Science
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 5 (2008)
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 5, Iss 4 (2008)
Scopus-Elsevier
TeamBots was designed and developed by Tucker Balch at Carnegie Mellon University, as development and testing environment for studying collaborative robot behaviour. This paper presents the strategies behind all the robot soccer teams available in th
Publikováno v:
Web of Science
Scopus-Elsevier
International Journal of Advanced Robotic Systems
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 6, Iss 2 (2009)
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 6 (2009)
Scopus-Elsevier
International Journal of Advanced Robotic Systems
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 6, Iss 2 (2009)
International Journal of Advanced Robotic Systems, Vol 6 (2009)
This paper presents the evolved soccer player strategies with ant-intelligence through genetic programming. To evolve the code for players we used the Evolutionary Computation tool (ECJ simulator-Evolutionary Compuation in Java). We tested the evolve
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.