Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Team-based assessment"'
Autor:
Tiffany K. Gunning, Xavier A. Conlan, Paul K. Collins, Alecia Bellgrove, Kaja Antlej, Adam P. A. Cardilini, Catherine L. Fraser
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-22 (2022)
Abstract A STEM-based faculty in an Australian university leveraged online educational technology to help address student and academic concerns associated with team-based assessment. When engagement and contribution of all team members cannot be assu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0676f0cda8bd4bd0bca4340245ea78b2
Autor:
Emin EI, Emin E, Bimpis A, Pierides M, Dedeilia A, Javed Z, Rallis KS, Saeed F, Theophilou G, Karkanevatos A, Kitapcioglu D, Aksoy ME, Papalois A, Sideris M
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 457-465 (2022)
Elif Iliria Emin,1 Ece Emin,2 Alexios Bimpis,3 Michael Pierides,4 Aikaterini Dedeilia,5 Zibad Javed,6 Kathrine-Sofia Rallis,6 Ferha Saeed,6 Georgios Theophilou,7 Apostolos Karkanevatos,8 Dilek Kitapcioglu,9 Mehmet Emin Aksoy,9 Apostolos Papalois,10 M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e834326dc438473fb475df34dafaea10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.