Zobrazeno 1 - 10
of 443
pro vyhledávání: '"Team project"'
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2024, Vol. 28, Issue 9, pp. 2610-2634.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-10-2023-0963
Publikováno v:
Studies in Learning and Teaching, Vol 5, Iss 1, Pp 59-72 (2024)
Ideally, a teacher must choose a learning model, approach, method, or technique that suits the student's learning style. This research describes the design of a project-based learning (PjBL) model that accommodates reflective and impulsive cognitive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe64e943d14f46a6a6cef0487eb5a579
Publikováno v:
Проект Байкал, Vol 21, Iss 80 (2024)
The article presents the results of the 25th session of the International Baikal Winter University of Urban Planning Design in Irkutsk. Along with the assessment of the effectiveness of the urban planning session, the article shows a fundamentally ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b35a51affc804e54a255f80392605c4c
Mechanism of Transformational Leadership on Team Performance and Recommended Interventions on AI-Lab
Autor:
Li, Zhuofeng
Publikováno v:
International Journal of Management, Knowledge and Learning. 12(1):39-52
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1132872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. VI(1):142-146
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=298182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leigh Quadling-Miernik
Publikováno v:
ATLAANZ Journal. 5:1-16
This paper outlines an investigation of the impact of a programme Students Online, which was created in Microsoft (MS) Teams during New Zealand’s level 4 lockdown of March-May 2020. Students Online was set by the Learning Hub, the learning support