Zobrazeno 1 - 10
of 2 966
pro vyhledávání: '"Teaching traditions"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 605 (2023)
This narrative review of the latest papers on life skills development in physical education (PE) aims to identify and discuss different types of life skills programmes in PE in relation with four PE teaching traditions (PETTs), their variation across
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ada884bb6b547bdb1a456c8bd3a5c83
Autor:
Mohammad Reza Sarkar Arani
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2016, Vol. 5, Issue 3, pp. 196-211.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-07-2015-0025
Autor:
Brantefors, Lotta1 lotta.brantefors@edu.uu.se, Tellgren, Britt2 britt.tellgren@oru.se, Thelander, Nina3 nina.thelander@kau.se
Publikováno v:
International Journal of Children's Rights. 2019, Vol. 27 Issue 4, p694-718. 25p.
Autor:
Lidar, Malena1 malena.lidar@edu.uu.se, Karlberg, Martin1, Almqvist, Jonas1, Östman, Leif1, Lundqvist, Eva1
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Oct2018, Vol. 62 Issue 5, p754-768. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education for Sustainable Development; Mar2020, Vol. 14 Issue 1, p78-97, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordina: Nordic Studies in Science Education, Vol 15, Iss 2 (2019)
In this paper we survey different teaching traditions in Swedish Science Education. The purpose is to map and investigate patterns in teachers’ views of what constitutes “good” Science education in the middle years of compulsory school in Swede
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dbe20daabc1405d9588ebecde390644
Autor:
Kurbanbayeva Asel Jumabaevna
Publikováno v:
Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities. 12:8-12