Zobrazeno 1 - 10
of 218
pro vyhledávání: '"Teaching research nexus"'
Autor:
Hui Ni
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Research incompetence has become a bottleneck hindering the professional development of many CETs (College English teachers) in China, and research on language teachers’ research engagement needs to be enriched. The study explores the CETs’ resea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f207972e60454ae281f53b3b0b647ab0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
This narrative inquiry traces a Chinese college English teacher’s cognitive transformation in the teaching-research nexus over a 4-year time period from the perspective of sociocultural theory (SCT). Several stories were narrated based on the data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56f4b0ee572542de99af33b8468b833d
Autor:
Lubbe, Ilse, Duff, Angus
Publikováno v:
Meditari Accountancy Research, 2020, Vol. 29, Issue 1, pp. 110-134.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEDAR-03-2020-0821
Autor:
Baker, Ron, Wick, Sara
Publikováno v:
Accounting Research Journal, 2020, Vol. 33, Issue 1, pp. 217-233.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARJ-07-2018-0122
Autor:
Baker, Ron, Wick, Sara
Publikováno v:
Meditari Accountancy Research, 2019, Vol. 27, Issue 2, pp. 325-344.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEDAR-03-2018-0303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.