Zobrazeno 1 - 10
of 305
pro vyhledávání: '"Teaching of psychology"'
Autor:
Lisa Elliott, Joan Middendorf
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 18, Iss 1 (2024)
Teaching and learning undergraduate statistics has been a most challenging task for undergraduate psychology majors (Salkind, 2017). A seasoned statistics instructor consulted with a seasoned instructional designer on a method to improve a particular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67cd0d0244244a71bc60a9e914f1cecb
Autor:
Wise, Paula Sachs, Fulkerson, Frank E.
Publikováno v:
Teaching of Psychology. Dec94, Vol. 21 Issue 4, p247. 10p.
Autor:
Junona S. Almonaitienė
Publikováno v:
Psichologija, Vol 66 (2022)
Interview of Junona Almonaitienė, a graduate of Vilnius University, with associate professor Eglė Rimkutė, a teacher and researcher at the same university from 1966 till 2006, who’s carrier was mainly related to cognitive psychology and methodol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77b3b0ea21424ce5824783a4807c9de8
Publikováno v:
Teaching of Psychology. Jan-Mar2010, Vol. 37 Issue 1, p1-3. 3p.
Publikováno v:
Teaching of Psychology. Jan-Mar2009, Vol. 36 Issue 1, p2-4. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Abdulnabi Ali, Ali Subhi Khalaf
Publikováno v:
التربية الرياضية, Vol 33, Iss 4 (2021)
The research aimed at identifying the affectivity of self – organization style on improving academic achievement motivation. The researchers applied the research on (225) students of first, third and fourth year college students. Then a self – or
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee1928de32284df888a99d3682cbaed9
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 21, Iss 1 (2021)
Over the past 10 years, the Psychology Department at Indiana University Kokomo has worked to incorporate more opportunities for students to engage in undergraduate research throughout the psychology curriculum. Our previous requirements included a lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64571b24e44e4a2da81d33c382cd1812
Autor:
Fierro, Catriel
Publikováno v:
Revista de Psicología. 36(1):265-332
The present study presents an empirical analysis of the relevance of psychologists’ historical education within the framework of Latin American psychology. The ‘chronic doubt’ about the formative aim of historiography is first characterized. Th