Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Teaching interventions"'
Publikováno v:
Nordic Journal of Systematic Reviews in Education, Vol 2, Iss 1 (2024)
Algebra has long been recognized as a fundamental component of mathematics education for K-12 students and has been identified as a subject with which students continually struggle. Researchers have utilized various methods across contexts and condit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1ac0fe680b54a9daea224d1c13a5007
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2023, Vol. 16, Issue 2, pp. 139-152.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-12-2022-0083
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, Vol 16, Iss 2, Pp 139-152 (2023)
Purpose – Students completing their tertiary education at a university may be equipped with theoretical knowledge with little to no practical experience. In order to bridge this gap in practical skills, a computer simulation was developed based on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33079951a24c4d5f9969dadee35bc4d9
Publikováno v:
PraxisForschungLehrer*innenBildung, Vol 6, Iss 2 (2024)
In task-based mathematics classes, where several solution approaches may be valid, diagnosing students’ solution processes and adaptively supporting them is a significant challenge for teachers. The question arises as to how mathematics teachers ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b07e0287c724fb8af764bd5d0b819cd
Publikováno v:
International Journal of Africa Nursing Sciences, Vol 21, Iss , Pp 100807- (2024)
Objective: The paper described the development of an educational intervention for nurses in Northern Ghana to implement Patient and Family Centered Care in the peri-operative context. Materials and methods: The development of the educational interven
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c0940e52f704ee3b67dcc64bd8ae9ca
Autor:
Scholtz, Frances, Hughes, Suzaan
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2019, Vol. 13, Issue 5, pp. 1408-1435.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-02-2018-0019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.