Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Teaching digital competence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 14(1):1-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1049160
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 11, Iss 4, Pp 1333-1349 (2021)
The main goal of this research is to explore whether there are any differences by gender regarding the Digital Competence of Teachers (DCT), both in-training and in-service. Simultaneously, the specific goals of the research are to analyse which are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17be79adeffc44d3a0a4e965f86505ec
Autor:
Fatima del Socorro Torres-Caceres, Juan Méndez-Vergaray, Edith Gissela Rivera-Arellano, Mildred Jénica Ledesma-Cuadros, Yolanda Josefina Huayta-Franco, Edward Flores
Publikováno v:
Tuning Journal for Higher Education, Vol 9, Iss 2 (2022)
The objective of the present systematic review aimed to analyze studies linked to online teaching-learning, digital competence tutoring, and technological tools in virtual education during COVID-19 in higher education. The suggested methodology by th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5b15eb72f5b402c95b8f1fba4662e29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miguel Ángel Negrín-Medina, Abraham Bernárdez-Gómez, Antonio Portela-Pruaño, Juan José Marrero-Galván
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 4, p 90 (2022)
The introduction of digital information and communication technologies has influenced many aspects of the teaching profession. In addition to their changing use in the classroom, these technologies have strongly impacted the work and professional dev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9d434f004884e039479cf3bbea01267
Publikováno v:
Aloma: Revista de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport. 41:15-26
La Competencia Digital Docente (CDD) es una necesidad real y pronto una exigencia legal para el profesorado, planteándose como un reto profesional y formativo al que cabe dar la mejor respuesta. La presente contribución analiza el portafolio en gen
Autor:
Julio Cabero-Almenara, Juan Jesús Gutiérrez-Castillo, Antonio Palacios-Rodríguez, Julio Barroso-Osuna
Publikováno v:
Texto Livre: Linguagem e Tecnologia, Vol 14, Iss 1 (2021)
Digital technology, as one of the elements of the Knowledge Society, assumes a determining role in educational systems, where the role of teachers is fundamental. Along these lines, different institutions support the importance of teaching digital sk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0dd8df42d834843946260f2a0a99337
Autor:
Julio Cabero-Almenara, Raquel Barragán-Sánchez, Antonio Palacios-Rodríguez, Lorena Martín-Párraga
Publikováno v:
Technologies, Vol 9, Iss 4, p 84 (2021)
MOOCs are configured as one of the technologies that have been gaining ground in the educational field as a new approach in virtual education. In the past few years, its presence in educational institutions has increased. In addition, the level of re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cef36962d51c422fa2683e3f575b9671