Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Teaching Readiness"'
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 11, p 900 (2023)
The teacher–child relationship is a key element in measuring the quality of childcare institutions and is essential to the current and future physical and mental developmental outcomes of children. The purpose of this study is to investigate the ro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2ec868ae3804311a1acf87c6251ece6
Autor:
Paliwal, Manisha, Singh, Archana
Publikováno v:
Interactive Technology and Smart Education, 2021, Vol. 18, Issue 3, pp. 403-421.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITSE-07-2020-0118
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 12, Pp 755-768 (2021)
Somaya Hosny,1 Mona Ghaly,1 Mona Hmoud AlSheikh,2 Mohamed Hany Shehata,3,4 Abdel Halim Salem,1,3 Hani Atwa1,3 1Faculty of Medicine, Suez Canal University, Ismailia, Egypt; 2College of Medicine, Imam Abdulrahman Bin Faisal University, Dammam, Kingdom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/483fce43d0b543feb9d9f9823defac96
Publikováno v:
Al Ibtida: Jurnal Pendidikan Guru MI, Vol 8, Iss 1, Pp 80-92 (2021)
This study aims to determine the description of mastering pedagogical competence, map the teaching readiness, and analyze the significant effect of mastering pedagogical competence on teaching readiness of the prospective elementary school teachers a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28b21f081e7342fc93f84cd542b6f4d3
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 33, Iss 1, Pp 37-44 (2021)
Purpose This study investigated medical educators’ readiness for online teaching by exploring their perceived ability and importance of online teaching competencies and identified the highest priority of their educational needs. Methods In this stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f4d8a650ad24383b7fcfa77780fe27f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huei-Chuan Wei, Chien Chou
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 22, Iss 2 (2021)
This study aimed to address the teaching readiness issues of OpenCourseWare (OCW). Specifically, the research goal was to examine Taiwanese college faculty members’ level of teaching readiness for OCW via a questionnaire named “Teaching Readiness
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9911eb1f53042b5811cd987c29998d5
Publikováno v:
Jurnal Studi Guru dan Pembelajaran, Vol 3, Iss 3 (2020)
The objective of this research is to find out (1) the perception of the students and teachers in teaching readiness of certified and uncertified English teacher in Bone Regency, and (2) What are the aspects that make the teaching readiness of certifi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bdfd7d55cfb4c2390d51c4f27ffa772
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.