Zobrazeno 1 - 10
of 23 327
pro vyhledávání: '"Teaching Evaluation"'
Autor:
Qi, Fenghua1 (AUTHOR) qifenghua@bwu.edu.cn, Gao, Yuxuan1 (AUTHOR) 23312025200010@bwu.edu.cn, Wang, Meiling1 (AUTHOR), Jiang, Tao1 (AUTHOR), Li, Zhenhuan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Sep2024, Vol. 12 Issue 17, p2692. 19p.
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 44, Iss 8, Pp 1194-1197 (2024)
Objective To evaluate the teaching performance of the traditional Chinese medicine (TCM)course for the first three grades of the “4+4” reform pilot class in clinical medicine at Peking Union Medical College. Methods An anonymous survey was conduc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c28deb1930d74a2d98fd475d326e0384
Publikováno v:
Basic & Clinical Medicine. Aug2024, Vol. 44 Issue 8, p1194-1197. 4p.
Autor:
Yamin Liang
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 14130-14145 (2024)
With the rapid development of information technology, the university teaching model has also begun to break free from constraints from two dimensions of time and space, becoming a new teaching model - smart classroom. Supported by the theory of smart
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eec8ab740b844baeb966433654cede57
Autor:
Haverkamp, Nicolas1,2 (AUTHOR) nicolas.haverkamp@ukbonn.de, Barth, Janina3,4 (AUTHOR) janina.barth@uni-luebeck.de, Schmidt, Dennis5,6 (AUTHOR) dennisschmidt95@web.de, Dahmen, Uta7,8 (AUTHOR) uta.dahmen@med.uni-jena.de, Keis, Oliver9,10 (AUTHOR) oliver.keis@uni-ulm.de, Raupach, Tobias11,12 (AUTHOR) tobias.raupach@ukbonn.de
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education. 2024, Vol. 41 Issue 2, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.