Zobrazeno 1 - 10
of 1 452
pro vyhledávání: '"Teaching, Freedom of"'
Autor:
Massimo Castoldi
Starting in the early 1900s, male and female elementary schoolteachers in Italy gained increasing awareness of the role of social workers in the fight against illiteracy and in creating civic consciousness based on widespread, qualified education. In
Autor:
Fabio Montella
Publikováno v:
In_Bo, Vol 15, Iss 19, Pp 176-187 (2024)
In the French Haute-Savoie there is still today a building that is deeply linked to the history of the Italian Republic, which not only testifies to its roots and values, but also represents a paradigm of childhood tragedies in the twentieth century.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6a80b65c5db407181eaae8dfc7367f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vlăescu, George
Publikováno v:
Universul Juridic / Legal Universe. (05):107-118
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1131960
Autor:
Schutz, Aaron
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2000 Jul 01. 70(2), 215-251.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1170662
Autor:
JonesMitchell, Nirel
Publikováno v:
Proceedings of the 16th International RAIS Conference on Social Sciences and Humanities. :121-127
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=884560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RÖDL, SEBASTIAN sebastian.roedl@uni-leipzig.de
Publikováno v:
Journal of Philosophy of Education. Apr2020, Vol. 54 Issue 2, p290-304. 15p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.