Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Teachers-Researchers"'
Autor:
Miller, Scott L.1, Bausser, Jaye2
Publikováno v:
Journal of Business Communication. Oct99, Vol. 36 Issue 4, p425-428. 4p.
Autor:
Jackson, John M.1
Publikováno v:
Library Quarterly. Oct2016, Vol. 86 Issue 4, p474-476. 3p.
Autor:
Juan Carlos Pérez-Morán, Marcela Morales-Páez, Brandon Bernal-Baldenebro, Julio César Cano-Gutiérrez
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
The psychometric properties of the Scale to measure the attitude of researchers for scientific-technological collaboration between universities and industry (EA-COOPTEC, for its acronym in Spanish) were analyzed, specifically evidence of construct va
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d18df220f5334dc0a5c4745a23884edb
Autor:
Maylath, Bruce
Publikováno v:
Journal of Business & Technical Communication. Jan2000, Vol. 14 Issue 1, p113. 4p.
Publikováno v:
Journal of Language and Cultural Education, Vol 4, Iss 3, Pp 3-31 (2016)
There has been a growing interest in describing higher education academic literacy. In our study, literacy is conceived as multi-layered phenomena, multiple in its character, denominated “multiliteracies” (Cope & Kalantzis, 2013). Furthermore, wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/055d7e37b025488eb46a8cbf9c8f99f4
Autor:
Wery, Ronda L.1
Publikováno v:
Composition Studies. Spring2011, Vol. 39 Issue 1, p140-144. 5p.
Autor:
Stenis, Paul
Publikováno v:
Library Journal. 4/15/2015, Vol. 140 Issue 7, p107-107. 1/5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Bart
Publikováno v:
Éducation et Socialisation, Vol 29, Pp 45-61 (2011)
On the basis of a theoretical approach of the scientific activity, which insists on the process of evaluation and construction by the peers of the quality of emergent research, this article aims at delimiting the frames of reference from which emerge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5398918ea4c64b9c941c0d5481d07126