Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Teachers and Teacher Education"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The purpose of this study was to investigate the perceptions of Arabic language teachers in the United Arab Emirates (UAE) regarding the use of evidence-based practices (EBPs) in the assessment and teaching of students with learning disabilities (LD)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/629f2f08e1354454bbae84d1802b6d21
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Inclusive education aims to provide all students equal rights in learning environments, regardless of their backgrounds, deficiencies, or characteristics. It is required for students with special education needs and those with typical development. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fee7517a3e694b5ca8b449e3f3acd86b
Autor:
Sonja Pečjak
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 14, Iss 4, Pp 461-483 (2021)
The article discusses reading culture and reading as a value in Slovenia, with theoretical considerations supported by empirical results of foreign and domestic psychological and educational studies on reading culture. In this paper we try to answer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1d3a3f3fc0548d2ac34bfcbb25ca47b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.