Zobrazeno 1 - 10
of 1 013
pro vyhledávání: '"Teachers Pay Teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 9, p 248 (2020)
Online teacherpreneurs are teachers who use social media platforms to create, sell, and distribute educational resources to others. For many teachers, they have become the new curriculum developers in our virtually intensive world. Curriculum develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319da3799653401d853a5079d3e9b5d5
Publikováno v:
Harvard Educational Review. 93:104-130
In this article authors Katy Swalwell, Noreen Naseem Rodríguez, Amy Updegraff, and Leslie Ann Winters share findings from their critical content analysis of the free preK–5 resources for antiracist, social justice teaching in the Teachers Pay Teac
Publikováno v:
Harvard Educational Review. Spring2023, Vol. 93 Issue 1, p104-130. 28p.
Autor:
Pittard, Elizabeth A.1 (AUTHOR) epittard@gsu.edu
Publikováno v:
Gender & Education. Jan2017, Vol. 29 Issue 1, p28-47. 20p. 2 Color Photographs, 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Research on Technology in Education. :1-19
Autor:
Elizabeth A. Pittard
Publikováno v:
Feminist Posthumanisms, New Materialisms and Education ISBN: 9781351186674
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d69beb1e39563035434d8c50cf219731
https://doi.org/10.4324/9781351186674-6
https://doi.org/10.4324/9781351186674-6