Zobrazeno 1 - 10
of 23 593
pro vyhledávání: '"Teachers' practices"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Community-Engaged Research Projects in School Settings: Science Teachers' Practices and Reflections.
Autor:
Kim, Won Jung1 (AUTHOR) wkim2@scu.edu
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Dec2024, Vol. 13 Issue 12, p661. 27p.
Autor:
Syla, Rrita1 (AUTHOR) rs20998@seeu.edu.mk
Publikováno v:
SEEU Review. Dec2024, Vol. 19 Issue 2, p114-121. 8p.
Autor:
Wilinski, Bethany1 (AUTHOR) bethanyw@msu.edu, Morley, Alyssa1 (AUTHOR), Wu, Jamie Heng-Chieh1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Aug2024, Vol. 52 Issue 6, p979-990. 12p.
Autor:
Lehlogonolo Maditse, Peter Merisi
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 6, Pp 1045-1058 (2024)
Although there are many definitions and context-specific use of critical literacy and critical visual literacy, there is unfortunately very little support to teachers on how to implement it in their classrooms. This desktop research thus explored the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8567006706564fad863759bda5f3cccd
Autor:
Nguyen Doan Thao Chi
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học và Công nghệ, Pp 109-115 (2024)
Providing written corrective feedback (WCF) for students’ written work is a common practice in the writing classrooms at the Faculty of English, The University of Danang-University of Foreign Language Studies (UD-UFLS). To optimize teaching strateg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/798c255d6fa749e98fd5f326fadd04ce
Autor:
Clement Peter Kwambaza
Publikováno v:
Central European Journal of Educational Research, Vol 6, Iss 1 (2024)
Critical thinking skills is one of the most important 21st century skills and one of the most vital indicators of the quality of education children are receiving. In enhancing these important skills, it is very important to unfold teachers’ practic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fb6915d5b45449f8bfa777c66715479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.