Zobrazeno 1 - 10
of 2 551
pro vyhledávání: '"Teachers' pedagogical knowledge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mathers, Sandra J.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2021 55:64-78
Autor:
Handayani, Rifati Dina, Triyanto
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 11, Issue 3, pp. 221-234.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-02-2022-0017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Masoomeh Estaji, Zahra Jahanshiri
Publikováno v:
International Journal of Society, Culture and Language, Vol 10, Iss 1, Pp 15-29 (2022)
This study examined the inner, outer, and expanding circle native as well as non-native English teachers’ Pedagogical Knowledge (PK) in an English as an International Language context. The data were collected from 14 native English teachers from th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d235cb630e204476adfc2fed52b020d8
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
This study was conducted to examine the effects of training in Information Communication Technology-assisted (ICT-assisted) English language teaching on secondary school English language teachers’ pedagogical knowledge and English language proficie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02bb4ea8906c464395eace9248855eec
Autor:
Gatbonton, Elizabeth
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 1999 Apr 01. 83(1), 35-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/330405
Autor:
Jones, M. Gail, Vesilind, Elizabeth M.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 1996 Apr 01. 33(1), 91-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1163382
Autor:
Simon. A. Tachie
Publikováno v:
Journal of Studies in Social Sciences and Humanities, Vol 7, Iss 4, Pp 433-450 (2021)
The study aims to ascertain the actions of the rural school teachers’ application of metacognitive skills and strategies in their teaching, and how it supported or improved, their pedagogical knowledge of teaching mathematics. The researcher develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82af30767a9947b7bd5b78b5cfda6bff